Little seaman / Petit matelot

The brand new freebies from Jen Reed were so perfect for these pictures that I had taken in 2008.  I was yet to find a suitable "pirate" kit.. usually it's to "little boy"... now, you can pick them up on her blog and on her Facebook page "Jen Reed Designs"... totally worth the extra clicks!

Quand j'ai vu le nouveau kit digi de Jen Reed (distribué en freebies sur son blog et page Facebook), j'ai su exactement quelles photos que j'allais utilisé... le destin quoi! Allez-y pour les avoir aussi!

Blog Freebie:

Facebook Freebie:

And here's my page... et voici ma page!


Crédits:
Kit: Pirate Code de Jen Reed
Clipping Mask: CoffeeShop Vintage Clipping Mask

Comments

  1. J'aime cette ambiance "vieux loup de mer"!!!
    Gros bisous

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts